måndag 7 januari 2013

den som väntar på något gott..

så var det vardag igen..
medan alla andra går till jobb och skola så stannar jag hemma och gör inget annat än att söka jobb dag ut o dag in! arbetsintervju på onsdag däremot, känns kanon! även om det inte är något heltidsjobb eller så så känns det ändå bättre än inget.. mer info kommer efter onsdag ;)

Allt har gått så slött framåt för min del dem senaste månaderna, men under den här tiden har jag hunnit planera så mycket jag vill och ska göra när jag väl kommer igång så det känns som att när jag väl får jobb kommer allt hända på en och samma gång! Känns hemskt att sitta hemma hos sina föräldrar när alla ens vänner flyttar hemifrån en efter en, men snart blir det min tur! den som väntar på något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar