onsdag 9 januari 2013

från mitten till toppen till botten

ja, är det inte det ena så ska det nog fan vara det andra..

alltför händelserik dag, både på gott och ont. Den glada nyheten kan jag iallafall dela med mig av och det är att jag åtminstone fick jobbet som timanställd i barnomsorgen! Så nu hoppas jag att det är fullt med sjuk personal runt om på alla förskolor så att jag får en jädrans massa jobb.. fy vad hemsk jag är.
Börjar på fredag redan sen körs det igång, känns bra att tjäna ihop lite pengar igen!
Den här glada nyheten fick man glädjas åt i ca 7 minuter innan allt gick åt helvete igen, har ju sagt att det inte är mening med att jag ska vara lycklig nån gång.. Mitt liv de senaste åren har seriöst sett ut så, ett steg fram och två tillbaks. då känner man sig taggad till livet :) eller?
Men men, man får väl åtminstone tänka att det alltid kunde varit värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar